serwis palników


Zastosowanie grzałek w domach

Zdarza się, że osoby starsze czy dzieci skarżą się na zimno w domu, chociaż jest on ogrzewany. Może być to spowodowane występowaniem różnych reakcji organizmu charakterystycznych dla ich wieku, ale też niewystarczającym ogrzewaniem. Wówczas kupowane są grzałki, które zostają włączone w pokojach czy w łazience. Dłużej od grzałek mogą pozostawać włączone farelki, które po prostu nie wydają żadnych dźwięków w czasie swojej pracy, a jednocześnie wydzielają po podłączeniu ich do prądu więcej ciepła. Jeżeli grzałki czy farelki włączane są na kilka minut na przykład przed wejściem dziecka do wanny, to nie przyczyniają się do zwiększenia opłat na prąd. Jednak włączanie ich na dłuższy okres czasu może już wywierać bardzo duży wpływ na podwyższenie rachunków za prąd.


Grzejnik podtynkowy

serwis palników

Grzejnik podtynkowy
Grzejnik podtynkowy 3THERMO

Grzejnik podtynkowy jest konstrukcyjnym rozwiązaniem usprawniającym realizację idei ogrzewania ściennego, czyli najlepszej formy systemów płaszczyznowych. Nie wprowadza wody pod tynk, pomimo iż należy do rodziny układów wodnych. Zastosowana technologia wymiany ciepła na poziomie wodno?gazowym wykorzystuje w najwyższym stopniu zdolności dyfuzyjne stanu gazowego, zdolność akumulacji ciepła ciał stałych i łatwości transportu energii cieplnej w układzie poziomym za pomocą wody. Dzięki odseparowanemu układowi wodnemu od części grzewczej eliminuje wszystkie dotychczasowe wady rozwiązań ściennych, szczególnie w zakresie bezpieczeństwa (system dry-wall) i szybkości montażu. Zapobiega powstawaniu skurczy w tynku wywołanych podniesioną temperaturą, a z uwagi na swą unikalną cienką konstrukcję (8,5 mm) i ażurową budowę stanowi naturalne wzmocnienie dla tynku.

Zalety:

idealny rozkład temperatur, najwyższy komfort grzewczy
możliwość stosowania w miejscu gdzie powstają realne straty ciepła (w przegrodach zewnętrznych)
wysoka energooszczędność
bardzo duża efektywność
praca u układzie nisko i wysokotemperaturowym
system dry-wall, uniemożliwiający zalanie pomieszczenia
brak elektrostatyki, przyciągania kurzu
prosty i szybki montaż (czas montażu max 5 min)
możliwość montażu pod płytą gipsowo-kartonową
niskie opory hydrauliczne
mały zład wodny (pojemność grzejnika to 31ml)
brak widocznych części systemu (gołe ściany)
brak wymogów co do stosowanych tynków
cicha, praktycznie niesłyszalna praca
prozdrowotny wpływ promieniowania cieplnego
brak unoszenia kurzu i alergenów
bezobsługowość i samoregulacja
kompatybilność z różnymi rodzajami zasilania niskotemperaturowego OZE (pompa ciepła itp.) średniego (piece akumulacyjne) i wysokotemperaturowego (piece na paliwa stałe, ciepliki itp.)
brak części ruchomych, brak korozji, bezawaryjność
produkt ekologiczny, ulega pełnemu recyklingowi

Wady:

stosunkowo trudny demontaż w przypadku uszkodzenia mechanicznego


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ogrzewanie


Obsługa klientów firm grzewczych

Obsługa klientów firm grzewczych prowadzona jest na różne sposoby. Oczywiście podstawową formą prowadzenia takiej obsługi jest osobisty kontakt nawiązywany podczas wizyty w konkretnym sklepie. Podczas takiej wizyty można dokładnie wypytać o wszystkie szczegóły montowanego systemu grzewczego. Jednak korzystając z takiej formy kontaktu ze sklepami grzewczymi trzeba dostosować się do godzin ich otwarcia i samych dni tygodnia w których one funkcjonują. Pomiędzy takimi godzinami można korzystać z usług internetowych udostępnianych przez firmy grzewcze, które prowadzą strony internetowe. Zdarza się również, że większe firmy potrafią nawiązywać kontakt telefoniczny z klientem poza godzinami ich pracy.


Dodane: 08-04-2019 22:19

Widok do druku:

serwis palników